Klacht: Lijn 370 Weert – Venlo station

op 19 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De buslijn 370 komt nooit op tijd op station Venlo.
S’ morgens om 07:07 pak ik de bus van Pastoor Leursstraat naar Venlo station. Deze bus zou om 07:25 op station moeten zijn maar deze komt bijna nooit om 07:25 aan maar om 07:28 of zelfs nog later. Om 07:29 vertrekt de trein naar Nijmegen. Deze overstap is dus vaak onmogelijk.
Om 08:07 en 08:37 is hetzelfde probleem.

Op de terugweg Vertrekt de bus op Venlo station om 16:34 en de trein van Nijmegen naar Venlo is pas om 16:31 op Venlo station. Als de trein 2 minuten vertraging zou hebben (wat vaak voorkomt) is deze overstap ook al niet mogelijk meer.

Door dit probleem kom ik vaak te laat op school waardoor ik veel lessen mis.

Als de bus eerder zou vertrekken van Pastoor Leursstraat naar Venlo station zodat die wel om 07:25 op station is.
Ook dat de bus van Venlo naar Pastoor Leursstraat later vertrekt zodat deze overstap wel haalbaar is.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 19 december 2017 om 18:40 geantwoord

Beste sapeters111,

Ik begrijp uit je klacht dat de buslijn 370 nooit op tijd aankomt op station Venlo waardoor je de trein naar Nijmegen niet haalt. Dat is natuurlijk erg vervelend! Ik heb je klacht doorgestuurd naar de regio. Ik hoop dat je snel verbetering merkt. Onze excuses voor het ongemak!

^Jimmy
Webcareteam Arriva