Klacht: Lijn 310 rijdt niet door Steenbergen nbr

op 03 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Heden 03-10-2017 is de 1e lijndienst 310 in de ochtend rijdend van Bergen op Zoom naar Rotterdam niet door Steenbergen gereden. De chauffeur is rechtstreeks van Bergen op Zoom naar Dinteloord gereden.

Dit is onbehoorlijk gedrag.

Dit komt bovenop hetgeen er bij a elke dag gebeurt. De meeste chauffeurs zijn altijd te laat waardoor menigeen in Rotterdam de aansluiting mist op verder vervoer met het OV.

Niemand neemt meer de moeite om hierover een klacht indienen te dienen omdat er niets verandert.

Misschien zou het eens tot de meeste chauffeurs door moeten dringend dat zij geen werk meer zouden hebben als wij niet meer met de bus gingen.
Wij moeten ook op tijd op het werk verschijnen en niet van de 5 dagen per week ervan 4 dagen te laat komen.

Ik ben het nu meer dan beu het gedrag van de chauffeurs om te laat te komen en of helemaal niet.

Door op tijd te rijden, niet vreemd toch!!!!!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 03 oktober 2017 om 23:03 geantwoord

Beste Balou2017,

Spijtig om te lezen dat de 1e lijn 310 in de ochtend niet door Steenbergen rijdt. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt.

Je klacht heb ik doorgegeven in de regio waar het verder uitgezocht en opgepakt zal worden. Ik heb de dienstregeling erbij gezocht en de bus hoort gewoon door Steenbergen te rijden.

Excuses voor het ervaren ongemak en hopelijk ervaar je toch snel verbetering.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

^LH
Arriva Webcareteam