Klacht: Lijn 2 + 3 altijd te laat tussen 08:00 en 09.00

op 14 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De lijnen 2 en 3 richting centraal station Tilburg komen tussen 08.00u en 09.00u altijd minimaal 10 minuten te laat aan op opstaphalte Westerpark! Waardoor je steeds verschillende aansluitingen net niet haalt.

Dit is echt heel erg vervelend, want het gaat al heel lang zo door. Als voorzorgsmaatregeling vertrek ik 20 minuten eerder naar mijn opstaphalte, maar alsnog lukt het om 10~15 min te laat te komen. Waardoor ik mijn aansluiting niet haal. Zo kom ik steeds te laat aan op school.

Mijn totale reistijd zou van deur tot deur maar 50 minuten moeten zijn, maar ik ben met alle vertraging en wachten op late bussen gauw 1.30u bezig met reizen.

Als de bussen optijd op het aangegeven moment aankomen. Of extra bussen inzetten die wel optijd aankomen. Eerder vertrekken van beginhalte zodat de bus bij komende haltes wel optijd aankomt.

Ik snap dat er soms vertraging kan zijn, maar niet elke dag minimaal 10 minuten. Vooral lijn 2 komt heel vaak veel te laat. Waardoor ik lijn 3 regelmatig op hetzelfde moment zie aankomen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 september 2017 om 10:34 geantwoord

Beste Cecelia,

Ai, dat is inderdaad erg vervelend. Niet fijn dat je steeds te laat komt! Ik heb je klacht doorgestuurd naar de regio.

^JK
Arriva Webcareteam

Heeft op 14 september 2017 om 10:52 geantwoord

Als de bussen optijd aankomen dan is mijn klacht opgelost. Wat gaat de regio doen zodat het probleem wel opgelost wordt?

Alle klachten die gemeld zijn door Cecelia