Klacht: Lijn 157 richting oss via uden

op 17 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Helaas komt deze bus maar 1 keer in het uur en dan nog is dik te laat. Vandaag had ik de bus 07.57 het busnummer is 8204. Deze bus was vandaag 10 minuten te laat. Ik vind het erg vervelend dat ik dan te laat kom op mijn afspraak of op school. Het is dus vervelend dat de bus maar 1 keer in het uur komt, want ik ga echt niet een uur eerder (dus om 06.57) de bus pakken.
In de bus staat op de tv schermpjes; nu de school periode weer is begonnen zullen er meerdere bussen rijden.
Dat is dus echt niet het geval bij lijn 157. Dit is juist een bus die hard nodig is voor scholieren en dus elke ochten om 8 uur hartstikke vol zit. Dit is ook het geval met de lijn bus 156 richting eindhoven en 156 richting den bosch

Als de bus vaker (2keer) in het uur komt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 17 oktober 2016 om 20:18 geantwoord

Hoi Evi,

Niet leuk om te lezen dat de bus maar 1x per uur rijdt, vaak te laat komt en ook nog eens vol zit. Begrijpelijk dat je baalt.

Ik heb je klacht over deze lijn intern doorgegeven aan de desbetreffende afdeling.
Excuses voor het ervaren ongemak die je hierdoor hebt. Hopelijk merk je nu snel verbetering.

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door evibokhoven