Klacht: lijn 131

op 22 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds de nieuwe dienstregeling vertrekt op Tilburg Centraal Station lijn 131 naar Breda, ineens nooit meer optijd. Voor de nieuwe dienstregeling was dit ook al vaak maar was er al wel een buschauffeur en stond de bus wel klaar. Nu zie ik de bus gewoon aan de kant staan zonder chauffeur en is hij soms pas 10 minuten later op de juiste halte. Een keer kwam de bus zelfs niet of te laat opdagen en kon niemand zien waar de bus was door een fout in de app denk ik. Ik hoop dat hier wat aan gedaan kan worden want de tijden van deze bus met de nieuwe dienstregeling hebben op deze manier weinig nut.

Gewenste Oplossing:

Als de buschauffeur met bus voortaan al ongeveer min. 2 minuten voor de verttektijd op het juiste perron staat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 22 december 2017 om 14:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Evelyn van Hellemond,

Wat jammer om te lezen dat je vaak vertraging ervaart. Helaas is dit niet iets dat wij 100% kunnen voorkomen. Ik stuur je melding door naar de regio zodat we op de punctualiteit van deze lijn kunnen letten.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,
Nina
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Evelyn van Hellemond