Klacht: lijn 122 Lage Zwaluwe

op 16 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren 13 december om 19.46 uur reed de bus met grote snelheid langs de bushalte bij station Lage Zwaluwe. Ik stond samen met nog een reiziger in het bushokje, het regende nogal hard. Toen de bus aan kwam rijden liepen wij al zwaaiend uit het bushokje naar de halte, maar helaas had de chauffeur geen enkel moeite gedaan om te kijken of er reizigers waren. Dus helaas geen ritje naar Lage Zwaluwe. Ik neem dit de chauffeur en uw dienst heel kwalijk.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag excuses en een compensatie voor de overlast.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

6 maanden geleden - Beste Ria Wevers, Oh nee! Wat jammer om te lezen dat de bus jullie voorbij is gereden. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Ik wil de klacht graag in behandeling nemen maar kun je dan nog aangeven om welke buslijn het gaat? Ik hoor graag van je Met vriendelijke groet, ^Manon Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 16 december 2017 om 11:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ria Wevers,

Mijn excuses, bij het versturen van mijn bericht zie ik dat het lijnnummer in de titel staat. Ik heb je klacht intern doorgestuurd zodat de deze met de betreffende buschauffeur besproken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^Manon
Webcareteam Arriva

Heeft op 16 december 2017 om 22:31 geantwoord

De reactie is te algemeen. Wat is de reactie van de betreffende chauffeur? Wat wordt gedaan om het in de toekomst te voorkomen?

Alle klachten die gemeld zijn door Ria Wevers