Klacht: Wel bezorgd,maar kan niet meer retour.te ingewikkeld

1Ontevreden klant op 18 september 2020 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Camara besteld en gekregen, maar in vergist betreft de werking er van en kan er niets mee,dacht dat LightInTheBox een eigen distributie in Europa had om het daarheen te kunnen retourneren,maar nee ik moet het zelf terug sturen naar een doolhof adres ergens in China en dan moet je blij zijn dat hij aan komt en of je dan je geld nog wel terug krijg,en dan moet ik ook nog dure bezorg kosten gaan maken.dacht het niet.

Gewenste Oplossing:

LightInTheBox moet het pakje zelf opnemen en keuren voor terug betaling omdat ik hun betaald heb en omdat zij hier ergens in Nederland zitten,en moeten zij zelf het pakje naar het betreffende bedrijf terug sturen,ik heb verzendkosten verzendkosten betaald voor dit artikel,maar nu lopen ze aardig te doen via de mail maar regelen zelf helemaal niets.waardeloos zooitje. Een Nederlands adres en geld terug dan ben ik tevreden.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Light in the box

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Light in the box nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 1Ontevreden klant