Klacht: Waar blijft mijn bestelling van 17 november 2021?

Nawal Abdel-Shahid op 15 januari 2022 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte geadresseerde van Light in the box.
Hiebjj wil ik graag mijn teleurstelling aantonen. Gaarne mijn bestelling nr 50459343 van de pony pruik bruin annuleren en mijn geld van het bedrag 26.50 op mijn bij u bekende banknr.
Terugstorten. Eerlijk waar ik heb hier geen zin in. Van 17 november 2021 tot nu toe 15 januari 2022 zit ik op mijn bestelling te wachten die nooit kwam. Ik heb een fout gemaakt en nu moet ik het corrigeren en mijn geld terugvragen
A. U. B. Zou ik mijn bestelling willen annuleren en het geld terug hebben.
Vriendelijke groet. Mv. N. ABDEL – SHAHID

Gewenste Oplossing:

Gaarne mijn betaald bedrag van 26.50 terugstorten en mijn bestelling annuleren. Dank u.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Light in the box

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Light in the box nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nawal Abdel-Shahid