Klacht: nog steeds geen duidelijkheid

op 20 maart 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eerste klacht is afgesloten maar ik heb nog steeds geen spullen ontvangen en ook geen concreet contact gehad

Gewenste Oplossing:

als het nu eens opgelost wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

1 week geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice. mvrgr

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht mekkie78

1 week geleden - Beste Marianne, Deze communicatie loopt al even maar ik kom niet echt verder. ik ben te bereiken via frank.leurink@kone.com om vervolgens telefonicsh misschien verder te komen. zie mail hieronder Mijn Klacht Ik heb bijna 6 weken gelden een bestelling geplaatst onder 5176412247 003000190114601 .dat ik moet wachten vind ik niet erg maar als ik bij bestellingen kijk staat hier geen order.om weer contact te leggen moet dit weer via een order.Is er nu niet een normaal a-mail adres waar je direct een antwoord kan krijgen op een gestelde vraag??? ik weet dus niet wat de status is van mijn bestelling.het is maar 34,20 maar heb nu geen idee wat de status is.graag reactie Gewenste Oplossing Als er gecommuniceerd wordt en het probleem verholpen word Bericht van Marianne - LightInTheBox.com 02 maart 2017 om 17:11 uur HAllo Frank,wat is het juiste bestelnummer, want dit nummer klopt niet, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr Bericht van Light in the box 13 maart 2017 om 19:28 Wijzigen Verwijderen waarom staat deze klacht als zijnde opgelost?? Oplossing van Light in the box 04 maart 2017 om 01:12 Hallo Frank, Wij hebben u nu meerdere malen gevraagd om uw juiste bestelnummer, daar wij uw naw gegevens niet in ons systeem vinden kunnen en hier helaas geen reactie op ontvangen hebben. Wij gaan er van uit dat uw klacht opgelost is. Mocht dat niet het geval zijn, dan kunt u graag via dit platform een nieuwe reactie plaatsen, maar dan gaarne o.v.v. uw bestelnummer of volledige betalingsomschrijving. Met vriendelijke groeten, Lieneke Jansen Klantenservice Mini in the Box/ Light in the Box Gaat u akkoord met de geboden oplossing? Ja Nee Uw mening over de oplossing... Feedback van mekkie78 04 maart 2017 om 10:13 Wijzigen Beste Lieneke , Meerdere keren om een bestelnummer gevraagd? Ik zie het hierboven idd 1 keer staan.Ik krijg geen notificatie van een melding dus kan niet weten als er een reactie is geplaatst. Waarom moet de communicatie via klacht.nl lopen ? Moet ik alle gegevens op mijn afschrift maar open en bloot neerzetten? Ik zal hieronder zetten wat er op de afschrift staat maar grotendeels zijn dit bovenstaande nummers. omschrijving: 5176412247 0030001901144601 mini-26369136 000157 light in the box transactiereferentie: 09-01-2017 09:01 003001901144601 Dit zijn de nummers die op mijn afschrift staan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 20 maart 2017 om 22:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste frank leurink,

Onze oprechte verontschuldigingen voor de vertraagde bestelling. Het is zeer ongebruikelijk dat u uw zending nog steeds niet hebt ontvangen. We zullen de volledige terugbetaling van uw bestelling verzorgen, omdat we denken dat uw zending bij de douane ligt, of kwijt is geraakt tijdens het transport.

De terugbetaling zal 33.23 EUR zijn.

De terugbetaling zal op uw storecredit storten. U kunt het vinden bij \"Mijn tegoed& Bonustegoed\". Het duurt normaal gesproken 1-2 werkdagen om de terugbetaling te voltooien.
https://www.miniinthebox.com/index.php?main_page=store_credit

U kunt het Tegoed gebruiken om uw nieuwe bestelling direct te BETALEN of u kunt het OPNEMEN naar uw Bankrekening waarmee u deze bestelling hebt betaald. Raadpleeg de volgende link voor gedetailleerde informatie:

1. Hoe kan ik gebruik maken van mijn Bonustegoed en Tegoedsaldi?
http://www.miniinthebox.com/knowledge-base/c1232/a2423.html

2. Hoe kan ik om een opname verzoeken?
http://www.miniinthebox.com/knowledge-base/c1232/a2424.html

Bedankt voor uw begrip en medewerking.

Met vriendelijke groet,
Carla
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door mekkie78