Klacht: Heb langs allerlei wegen getracht info over mijn niet ontvangen bestelling te krijgen.

op 20 maart 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Bestelnummer 21835435 niet ontvangen.
In account staat dat ik geen bestelling heb gedaan. Maar ik heb wel een bevestiging. Er wordt zelfs om een revieuw gevraagd.
Via allerlei wegen mails gestuurd. Geen reactie.
Wil ook absoluut geen promotiemails meer ontvangen.
Ook dit meerdere keren doorgegeven.
Het wordt echt tijd voor een antwoord en reactie.
Inafwachting van een reactie.

P.S. De Keijzer-Geurts,

Als ik een antwoord krijg.
Mijn bestelling in huis heb.
En geen promotiemail meer ontvang.
Vertrouwen in Light in the box is verdwenen.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 20 maart 2017 om 22:28 geantwoord

Beste klant Petra De Keijzer,

Vriendelijk willen we u informeren dat uw pakket werd verzonden via Airmail op 2017-03-08. Het trackingnummer is Q1485669372XX.

U kunt via de volgende link uw pakket volgen:
Note:De online trackinginformatie wordt mogelijk iets later bijgewerkt dan de werkelijke leveringssituatie; wij vragen u om geduld en te wachten op de updates.

In algemeen zal het 10 tot 20 werkdagen (14 tot 28 dagen) kosten voor de aflevering. Dus het is normaal dat u uw pakket nog niet hebt ontvangen, want het is nog onderweg. Maar als u het pakket niet kunt ontvangen op 2017-04-05,, neem dan zsm. contact met ons. Wij nemen voor u dan contact op met de koerier.

Wij danken u voor uw begrip.Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt.

CustomerService
lightinthebox.com