Klacht: Geen klanten service , geen emailadres en geen telefoon van de bestaande bedrijf!

Rorisilva op 21 juli 2023 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een bestelling van 170 euro geplaatst. Gelukkig is dezexwel binnen maar de kwaliteit is heel erg slecht ! Nu wil ik natuurlijk alles retourneren maar heel ingewikkelde procedure om door te komen . Uiteindelijk alles aangemeld . Nu in afwachting al dagen van een reactie en email met retouradres. Inmiddels wordt het retourtermijn van 7 dagen ook verstrekken!!
Heel slim van ze natuurlijk maar wel oplichterij!
Heeft iemand hier voor mij het adres van deze bedrijf voor mij in China ?

Alvast bedankt !

Gewenste Oplossing:

Geld terug is de enige oplossing!.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Light in the box

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Light in the box nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rorisilva