Klacht: betaald, maar product nooit ontvangen

user-1171841 op 11 juni 2015 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 1 april hebben we een keyboard plus beschermhoes voor de i-pad gekocht. Besteld en betaald. We zijn nu ruim twee maanden verder en nooit is de betaalde bestelling aangekomen. De betalingsgegevens kunnen we doorgeven, een kopie van de bankafschrift met bestelnummer is ge-uplaod. Graag uw hulp om de spullen te leveren.

Gewenste Oplossing:

Als de bestelling wordt geleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 17 juni 2015 om 08:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klant op 1106 2015 zoals verzocht een update gestuurd over de status van de bestelling via klacht.nl en de klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door