Klacht: Lift stuk

Daisha op 20 december 2019 over GVB amsterdam in de categorie Vervoersbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Twee weken geleden was de lift stuk bij Bijlmer. Hierdoor moest ik steeds een halte verder reizen, omdat ik met de kinderwagen was en de trap niet afkon of de lift kon gebruiken. Dit heeft een aantal weken geduurd, waardoor ik steeds meer geld heb moeten uitgeven. Ik hoop dat ik hier een vergoeding voor kan krijgen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik een vergoeding hiervoor krijg (Geld of een aantal uurkaartjes). Omdat ik het heel vervelend vond.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GVB amsterdam

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GVB amsterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daisha