Klacht: Lidmaatschapovereenkomst Privilege

Opzeggen1337 op 29 oktober 2020 over Privilege in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via ondertekende schriftelijke kennisgeving het privilege lidmaatschap proberen op te zeggen. Opgebeld door de organisatie met de melding dat de schriftelijke kennisgeving niet ondertekend zou zijn. Via mail nogmaals de ondertekende opzegbrief en bewijs ontvangst hiervan door privilege gedeeld met de klantenservice. Hierna was de opmerking opeens dat het opzeggen niet mogelijk was aangezien het PrijsVoordeel Tegoed reeds gebruikt was voor de lopende jaartermijn en de lidmaatschapsovereenkomst dus niet kan worden opgezegd binnen de huidige termijn.

Schandalig dat zo wordt omgegaan met een klant die probeert het lidmaatschap op te zeggen.

Gewenste Oplossing:

Opzegging lidmaatschap binnen de huidige jaartermijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Bericht van Privilege

2 jaren geleden - Beste mevrouw Keur, Wij komen spoedig op uw klacht terug. Met vriendelijke groet, Het Privileges Webcare Team.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 29 oktober 2020 om 12:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Opzeggen1337