Klacht: Lidmaatschap edreams prime

Pandellis op 09 juni 2024 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Ik had een reis geboekt naar Nederland dat was OK echter vervolgens werd ik z.g. direct en ongevraagd lid van edreams prime. onmiddellijk werd een bedrag van 70,40 van mijn Visa kaart afgeboekt. Uiteindelijk kreeg ik gehoor van edreams per telefoon en werd de volgende , wat mij betreft bindende, afspraak gemaakt 1). edreams zou een bedrag van 20 euro terug boeken 2) ik ou een voucher krijgen ter waarde van 90 euro 3) het opzeggen van het lidmaatschap zou bevestigd worden per e-mail.
Geen van de bindende afspraken is na gekomen door edreams.
Opgegeven e-mail adres functioneert niet
Volgens de informatie van edreams zelf is een jaar abonnement niet meer dan 25 euro
edreams op zijn minst een onbetrouwbare partner en zaken doen met edreams moet dan ook strikt worden afgeraden.
met vriendelijke groet , F.Linnartz

Op lossing als overeengekomen in telefoon gesprek an 4 mei 2024
20 eur op rekening / voucher van 90 euro / e-mail met bevestiging dat contract / abonnement is definitief is opgezegd en beëindigd

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 maand geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over eDreams
Download hier uw brief

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Reactie van de melder van de klacht Pandellis

1 maand geleden - Zeer slechte service en totaal respectloos

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pandellis