Klacht: Zeer onklantvriendelijk gedrag personeel

Ingridwillemse op 12 februari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen Lidl hoofddorp Skagergat
Na een nachtje slapen heb ik nog steeds een ontevreden gevoel, deze heeft te maken met het gedrag van de Cassiere vanaf de winkel gezien de meest linkse ik denk kassa 1, met een volle kar van 150 euro aan boodschappen kwam ik bij deze kassa mijn man en ik laden de boodschappen op de band en irriteerde ons mateloos van het luidsprekende gesprek van de ene Cassiere naar de andere wat totaal niks met de winkel te maken had, er werd duidelijk over ons heen gesproken ik zei tegen de Cassiere dat ik dit gedrag zeer onvriendelijk en onpersoonlijk vind zeker niet gastvrij en ik vroeg of zich met ons wilde bezig houden en niet met haar collega. Haar antwoord was dat dit onzin was, ik zei tegen haar dat dit volgens mij ook niet mocht om tijdens het verwerken van een klant met collega’s over nononsens te praten, toen Zei zij volgens mij wel en vroeg provocerend 0,50 cent munten aan haar collega Cassiere, waarop die aangaf dat ze het maar moest komen halen.
Deze twee dames waren duidelijk Aan het provoceren , mijn man en ik besloten om wijselijk onze mond verder te houden, en aangezien ik verder geen personeel op de werkvloer zag waar ik mijn verhaal aan kwijt wilde zijn wij weggegaan met een zeer onbevredigend gevoel en zal ik voortaan mijn boodschappen aan de overkant ( jumbo) gaan halen.
Mijn advies is om niet geschoold personeel bij elkaar te zetten waardoor zij een front kunnen vormen.

Gewenste Oplossing:

Gewenste oplossing is een vriendelijke afhandeling bij de kassa dus personeel opleiden,

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 20 september 2016 om 17:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door