Klacht: Wazigg wazig

Melvincanjels op 18 juli 2018 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wilde de fiets die ik bij lidl een maand terug retouneren oke prima. Lidl schreef dit bericht
schreef dit bericht:
Beste mason,

Hartelijk dank voor je reactie.
Wij hebben de afhaalopdracht ingepland op 17-07-2018 DHL komt tussen 08.00 en 18.00. Helaas is het voor ons niet mogelijk om een tijdsindicatie te geven. Heb je nog vragen? Neem dan gerust nogmaals contact met ons op.
We hopen je snel weer te mogen begroeten in onze Lidl Webshop!

Met vriendelijke groet,
Het Lidl Team
Lidl Nederland GmbH
Tel. 020-7095039
contact@lidl

De doos die kwam een dag te laat ik was niet thuiss vond ik de doos bij de buren. Nu heb ik gister de 17e de hele fucking dag lopen wachten voor die fiets op te halen komt er geen kip. Ik weer gebeld en nu zouden ze donderdag weeer komen.
Vind ik net in de brievenbus BIJ THUISKOMST dat ze langs waren geweest MAAR NIET VOLGENS AFSPRAAK gister was de afspraak niet vandaag. Ben serieus zo klaar met lidl echt totaaal
Geen service. Kapotte fiets na 1,5 week aankoop. nu dus 1 maand en iets meer zonder me 1100€ EN zonder fiets. Morgen komen ze weer maar ik wilde dit toch ff melden echt ZWAAR ZUUR.

Gewenste Oplossing:

GELD TERUG FIETS TERUG. En volgende keer gewoon aan de afspraken houden jeetje mina doe eens normaal.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 18 juli 2018 om 16:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door