Klacht: wasteilen

op 04 februari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste medewerkers, mijn moeder heeft in oktober/november een wasteil bij u gekocht. Bon hebben wij natuurlijk niet meer. De teil kostte 3,99 en hij is nu al helemaal stuk bij de handvaten. Ik had tegelijkertijd ook 5 van die teilen gekocht, en heb ze nog niet gebruikt, omdat ik andere in huis heb. Nu ik gezien heb hoe het die van mijn moeder is vergaan, weet ik dat het bij mij ook gaat gebeuren. Graag willen wij deze teilen terugbrengen en ons geld terug. Vriendelijk verzoek onze wens te honoreren. Ik heb ook geen bon meer. Waarschijnlijk heb ik gepind en staat hij bij andere artikelen bij elkaar. Wij zien regelmatige klanten van de Lidl, vooral die van Muiden bij Maxis. Daar zijn deze teilen ook gehaald. Vriendelijke groeten, M.Th. Linger

Gewenste Oplossing:

De oplossing is ons geld terug of plaatsvervangende artikelen voor het bedrag van 24 euro. We brengen dan alle teilen terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 12 februari 2016 om 15:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door