Mijn Klacht:
ik heb met de manager in lidl Cuijk ( n-br) gesproken over feit dat gekocht waspoeder XXL 100 Formil active niet oplost. Het waspoeder blijft in wasbak vd wasmachine ( net nieuwe wasmachine Miele gekocht ) zitten. Een heel klein beetje poeder wordt meegenomen door het spoelbakje water en rest blijft in de waspoeder bakje zitten en is meteen versteend. Heel erg hard. Uitgeprobeerd om schep waspoeder in de trommel te doen ipv waspoederbakje. Helaas precies hetzelfde > waspoeder blijft in versteende klonten achter in de wasmachine en lost niet op. Wasmachine zelfs water gaan lekken. Hierdoor winkel Expert Cuijk reparatie voor MIele wasmachine erbij gehaald. Hebben 3 kwartier werk en uurloon kosten gemaakt om wasmachine te maken. Binnen de wasmachine waren versteende resten waspoeder gevonden> en dat bij een nieuwe wasmachine van nog geen 2 maanden oud. U begrijpt dat ik hier absoluut niet blij mee ben. Wasmachine uiteindelijk gemaakt door monteur. Met waspoeder klacht naar winkel en manager In Cuijk geweest . Deze adviseerde om een klacht in te dienen. Ook wil ik andere klanten hierop attenderen om dit wasmiddel NIET te gebruiken om problemen te voorkomen. Heb vaker wasmiddel-poeder bij jullie gekocht en nooit problemen gehad. Wat kunnen jullie hieraan doen. heb nog een halve doos waspoeder staan> deze mogen jullie terug hebben en kunnen jullie zelf testen hoe het kan. Ik wil schadeloos gesteld worden voor het vele werk en het niet oplossen vd waspoeder hebben. Ben hier erg veel tijd en energie mee bezig geweest voordat ik wist dat het aan het waspoeder lag. Hoop dat jullie hier ook iets mee gaan doen , naar andere klanten toe om problemen en vele ergernissen te voorkomen. Ik hoor graag van jullie en zie een tegemoetkoming uiteraard graag tegemoet. zodat ik naar andere klanten en bekenden mijn waardering voor jullie bedrijf kan blijven aandragen. !!!
met vr gr Marjon van Bree uit Cuijk
Gewenste Oplossing:
Als er een tegemoetkoming in mijn klacht wordt gedaan en iets met de klacht gebeurt om dit bij andere klanten te voorkomen.
