Klacht: W5 afwasmiddel balsam

op 13 april 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik gebruik al jaren dit afwasmiddel,wat voor mijn gevoelige huid een uitkomst was. Nu is het bij ons in Groesbeek al enkele weken niet meer te koop. is het helemaal uit het assortiment gegaan of komt het binnenkort weer? Het is namelijk zeer lastig om weer een afwasmiddel te vinden waar mijn huid goed op reageert

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik het weer gewoon kan kopen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 13 april 2019 om 17:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht op klacht.nl

Wat vervelend om te lezen dat je geen passende afwasmiddel weet te vinden. Dit product was namelijk tijdelijk bij ons in het assortiment. We zullen aan onze inkopers doorgeven dat hier vraag naar is en wie weet komt die in de toekomst standaard bij ons in het assortiment te zitten. Onze excuses dat wij je hierin moeten teleurstellen. We hopen je zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Lidl Nederland
contact@lidl.nl
020-7095039

Reactie van de melder van de klacht Ruttenlidl

1 week geleden - Het was niet tijdelijk in het assortiment, ik heb het jaren gekocht

Heeft op 14 april 2019 om 12:12 geantwoord

Het is jaren in het assortiment geweest dus niet tijdelijk

Reactie van de melder van de klacht Ruttenlidl

7 dagen geleden - Het is jaren in jullie assortiment geweest, dus niet tijdelijk

Alle klachten die gemeld zijn door Ruttenlidl