Klacht: Vieze bananen

op 05 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen

Ik heb een klacht over jullie bananen. Maar als ik eerlijk ben is dat al een tijdje zo… maar had zoiets ..nieuwe ronde nieuwe kansen.
Maar de bananen blijven slecht…dus geef ik hierbij mijn klacht aan.
Eerst zaten er harde kernen in de bananen, als je ze wilde eten moest je die er eerst uithalen anders was het niet te doen en weggooien is zonde.
Nu heb ik een tros, en die bananen smaken zo smerig..een hele muffe smaak NIET lekker….de sticker met die kikker zit erop. En wij hier zijn bananeneters en voel me nu genoodzaakt om elders mijn bananen te gaan halen omdat ik het risico niet meer durf te lopen.

Met vriendelijke groet,
Geert de Jonge

Gewenste Oplossing:

Als jullie weer met goeie bananen op de markt komen!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 06 januari 2016 om 09:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door GeertRene