Klacht: Vertraging

op 09 juli 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

28 juni heb ik een matras besteld. Woensdag 3 juli zou ik deze mogen ontvangen, echter krijg ik een mail dat er een vertraging heeft voorgedaan en zij niet weten wanneer dit opgelost zal worden. Heel vervelend aangezien ik mijn oude matras al heb weggedaan en nu op de grond slaap. Hierdoor heb ik nu rugklachten. Dat lidl niet weet waarom er vertraging is is vervelend en onprofessioneel. Heb 2 keer een klacht mail verstuurd tot op de dsg van vandaag geen antwoord terug gekregen.

Gewenste Oplossing:

Wil graag een compensatie

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 09 juli 2019 om 09:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben je klacht op 9-7-2019 via e-mail beantwoord. Hierin is de volgende oplossing geboden:
k vind het erg vervelend dat jouw bestelling vertraging heeft opgelopen. Mijn excuses daarvoor! De vertraging is ontstaan in ons magazijn en wij doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Je bestelling heeft ons magazijn inmiddels wel verlaten en is zelfs al onderweg met de bezorger van DHL naar je huis. Het aflevermoment staat gepland voor vandaag 9 juli tussen 08:00 en 18:00.
Voor het ongemak ontvang je hierbij een kortingscode van 5 euro die je kunt gebruiken in onze webshop: CC17983-MDSC-WGGN-MNMS-4XGM
De kortingscode kan gebruikt worden bij een bestelbedrag dat minimaal 1 euro hoger is dan de waarde van de kortingscode (verzendkosten of toeslag niet inbegrepen).
Wanneer je nog vragen hebt, kun je contact opnemen via contact@lidl.nl.
Met vriendelijke groeten,
Klantenservice team Lidl Nederland

Heeft op 25 juli 2019 om 12:31 geantwoord

Een kortingscode van 5 euro bij mijn volgende bestelling? Wauw dat zal pijn in mijn rug snel verzachten. Dus jullie verwachten serieus dat ik nog een bestelling zal plaatsen bij jullie? Nee, nooit niet. Ik zie graag een ander oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door Rjekdm