Klacht: val door vieze vloer

op 12 april 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

gisteren tijdens het boodschappen doen een flinke val gemaakt.
oorzaak viezigheid op de vloer, leek op jam maar weet dit niet zeker was een vieze smurrie.
ik ben keihard achterover op mijn rug hoofd gevallen.
niemand van het personeel had het fatsoen om bij mij te komen.
gelukkig was er een aardige mevrouw en haar dochter die mij geholpen hebben. dochter heeft papier opgehaald om de vloer te reinigen, nog kwam er niemand kijken hoe het ging
bij het afrekenen gezegd wat er gebeurd was geen reactie! caissière van de andere kassa hoorde het gesprek en riep de chef op. deze kwam na 10 minuten, bood excuus aan maar daar koop ik niets voor.
vandaag flink beurs, veel hoofdpijn en last van mijn nek en knie
erg jammer dat de Lidl geen gekwalificeerd personeel aanneemt.

Gewenste Oplossing:

ik wil dat mijn klacht serieus behandeld word en wacht u reactie af

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 12 april 2019 om 08:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 16 april 2019 om 14:14 geantwoord

Alleen excuus????
Ik zit thuis met een uitgerekte nekspier of te wel een whiplass
Diep triest
Ik ga naar cesar therpie voor hulp.

Alle klachten die gemeld zijn door wiesje1966