Klacht: val bij vieze vloer lidl balk

op 12 april 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

gisteren tijdens het boodschappen doen een flinke val gemaakt door viezigheid op de vloer in de Lidl van Balk, leek op jam vrucht
niemand van het personeel kwam mij te hulp of vroeg of het ging, gelukkig kreeg ik hulp van een andere winkelende mevrouw en haar dochter, dochter heeft papier gehaald om de vloer te reinigen nog geen hulp.
ik ben keihard op mijn rug hoofd gevallen, nu veel last van nek rugknie.
bij de kassa mijn val gemeld, geen reactie, wel van andere kassière bij andere kassa zij had mijn klacht gehoord. na 10 minuten kwam de chef bood excuus aan maar daar koop ik niets voor, dit mag niet voorkomen
jammer dat de Lidl zo weinig empathisch personeel in dienst heeft
ik zit nu met de problemen

Gewenste Oplossing:

wanneer mijn klacht serieus genomen word en ik iets van jullie hoor

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 12 april 2019 om 08:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door wiesje1966