Klacht: tweebladige scheermesjes

op 05 december 2018 over Lidl in de categorie Supermarkten

Al jaren gebruik ik naar volle tevredenheid de tweebladige scheermesjes van Lidl. Heel goedkoop, misschien niet zo goed als een A-merk mesje maar een prima prijs-kwaliteitverhouding. Tot.. mijn laatste bestelling van enkele weken geleden. Het lijken dezelfde mesjes maar dat zijn het niet. De bladen zijn dunner (minder breed) en de achterkant is iets gewijzigd. Niet zo erg zou je denken maar de wijzigingen hebben enorme invloed op het scheerresultaat. Wat ik ook doe, ik krijg geen glad resultaat meer. Met name op mijn kaken en wangen blijven stoppels staan, in welke richting ik ook scheer. Ik vermoed dat de bladen te dun zijn geworden en geen goed contact meer maken met de huid.

Ik zou het prettig vinden als Lidl contact zou willen opnemen. Ik ben er benieuwd naar of ze inderdaad een ander product verkopen, en of ze meer klachten hebben binnengekregen. En ik zou het prettig vinden als ze het aankoopbedrag restitueren. Ik heb 23 (vijf extra gratis (sic!) mesjes waar ik niets meer mee doe.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 05 december 2018 om 12:05 geantwoord