Klacht: stukje glas in pot Augurkenschijven van Freshona

op 10 mei 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn zoon had een paar Augurkenschijven uit de pot genomen en toegevoegd aan zijn lunchgerecht. Bij de eerste hap beet hij op een hard stukje en haalde het direct uit zijn mond.
Toen hij had bekeken wat het was schrok hij enorm en liet het aan mij zien met de woorden: Stel dat ik het had doorgeslikt, wat had er dan kunnen gebeuren in mijn slokdarm, maag of darmen?

Gewenste Oplossing:

Een gepaste vergoeding. Een waardebon

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 12 juni 2019 om 11:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Siebers,

Allereerst willen wij u bedankten voor uw melding via klacht.nl met betrekking totde augurkenschijfjes. Het spijt ons te horen dat deze niet de juiste kwaliteit bevat.

Wij bespreken uw melding met onze leverancier. Tevens sturen wij u een reactie per post met een geste voor het ongemak. De brief zal u in de loop van komende week ontvangen.

Onze excuses voor het ongemak en wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Barbara Jaspers
Afdeling kwaliteit
Lidl Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Helena16