Klacht: Slechter wordende producten

op 12 januari 2018 over Lidl in de categorie Supermarkten

Wij waren vaste klant maar doen nu onze boodschappen ergens anders. We kwaliteit van de producten gaan achteruit, gigantisch.

Zo is onze staafmixer kapot gegaan binnen twee weken, en omdat we de bon niet meer hadden moesten we die weggooien.
We hadden een doos met Frituursnacks die gewoon nog lang houdbaar was, en van onze kant niet eerder ontdooid. Deze waren van binnen rot, het was niet te eten en na een uur hadden we allebei diarree.

Gister hebben we een doos diepvries boontjes gekookt. Daar zaten zeker 6 ongedopte boontjes in. Deze eruit gevist en hebben we nog kunnen eten van wat er over was.

Ik heb een keer een maad!! Gevonden in mijn doperwten. Gewoon een witte rupsachtige. Iedere keer als ik nu erwten eet check ik alles op maden. Het is te walgelijk voor woorden.

Daarnaast hadden we de runderhamburger s van de Lidl die gewoon bestond uit restafval. Ik heb twee burgers weggegooid omdat deze vol zat met kleine stukken bot. Dit is waarschijnlijk gemalen restvlees dat in 1 of andere blender werd gestopt.

We doen onze boodschappen bij de Lidl in Gieten, althans deden. Daar was het de laatste keer zo gigantisch druk. Nee niet met klanten. Er waren zeker 3 jongens met kleine elektrische palletwagens bezig. Niet om de schappen te vullen, ze tuterden door de winkel, ouwehoeren gigantisch en gingen naast elkaar in het gangpad staan.

We gaan niet meer naar de Lidl, van alles wat we nu al weg hebben moeten gooien aan bedorven en niet goed voedsel hadden er a-kwaliteit producten kunnen kopen.

Als er een compensatie komt vanuit het bedrijf met oprechte excuses. Geen verdediging, ik dik namelijk niks aan.
en we vervoeren ons diepvriesvoedsel in speciale diepvriesboxen zodat het nooit ontdooid in de auto.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 12 januari 2018 om 16:27 geantwoord