Klacht: Slechte klantenservice Lidl, geen oplossing defect onderdeel nieuw product

op 08 september 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Heb een nieuwe compressor gekocht waarbij een onderdeel (persslang lekt) defect is, heb Lidl gevraagd om alleen dit onderdeel na te sturen zodat ik de compressor kan gebruiken.

Tot heden slechte klantenservice vragen verschillende keren de zelfde vragen daarna moet ik alles herhalen in de zin van het invullen van een formulier, terwijl alles in de mail vermeld staat. Eerste 2 a 3 reacties gaan weken overheen. Op mijn laatste mail wordt zelf niet gereageerd. Heb het gevoel genegeerd te worden. Kortom slechte klantenservice.

Eerste oplossing is product retour sturen maar denk dat ze het besef niet hebben dat dat ding loodzwaar is, ga daar dus ook niet mee akkoord aangezien naar mijn mening de oplossing voor handen ligt! Stuur een nieuwe persslang!

Het ontvangen van een goed werkende persslang die niet lek is!
Aftersales is voor mij een belangrijke punt om in het vervolg nog iets te kopen, heb het gevoel dat Lidl daar weinig aan doet.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 08 september 2019 om 15:23 geantwoord

Heeft op 16 september 2019 om 11:50 geantwoord

Ben nog steeds niet benaderd en het is nog steeds niet opgelost, had dit niet verwacht van Lidl.

Alle klachten die gemeld zijn door Ontevreden Lidl Klant