Klacht: Scheermesjes klacht NIET opgelost

op 25 maart 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de klacht die als 1e klacht begon en steeds word geplaatst als opgelost is niet opgelost naar tevredenheid
zie klacht onder ref nr 851165
Lidl vergoed de teruggestuurde mesjes niet en scheept mij af met 25 euro aan bonnen van de lidl terwijl ik 3 dagen ellende van een snede heb gehad die is ontstaan door de scherpe kanten van de plastic behuizing van de mesjes
ruim 2,5 maand aan het mailen en vragen geweest voor een oplossing

Gewenste Oplossing:

Vergoeding alsnog van de mesjes en een fatsoenlijke schade vergoeding

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 25 maart 2020 om 19:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 25 maart 2020 om 19:14 geantwoord

zie andere afhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door reiskoppel