Klacht: Scheermesjes 3

op 25 maart 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vorige 2 keren is de klacht als opgelost agehandelt maar dit is niet het geval
De onkosten scheermesjes zijn niet vergoed en daarnaast is een schamele 25 euro aan tegoedbonnen van de Lidl gestuurd. Dit voor 3 dagen last na een snede door de scherpe kanten van de houder met mesjes. Kortom totaal niet tevreden met deze oplossing met als 1e klacht hier zie klacht onder ref nr 851165

Gewenste Oplossing:

vergoeding van de scheermesjes die ik moest opsturen en niet afschepen met 25 euro bonnen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 25 maart 2020 om 19:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 25 maart 2020 om 19:14 geantwoord

DIt hoor ik elke keer en er komt GEEN fatsoenlijke oplossing en elke keer de melding binnen 4 dagen een reactie is geen oplossing . De geboden oplossing is schandalig die ze hebben gedaan. Het niet vergoeden van de opgestuurde mesjes en een afscheep bedrag van 25 euro aan bonnen van hun

Alle klachten die gemeld zijn door reiskoppel