Klacht: Saskia mineraal water

J.ohn op 07 maart 2025 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

5-3-2025 heb ik 6 pakken Saskia sportcap mineraal water van 0,33l gekocht. Nummer op het flesje l5015ADEG uiterstedatum
15-01-2027.Ik koop deze merk water al jaren. Toen ik de water dronk vond ik het een naar smaakje hebben. Maar dacht dat dit misschien aan mij zou liggen.Na dat meer leden uit het gezin dit smaakje ook opmerkten. En we een flesje van de andre pak proberden.Wist ik dat het niet aan mij lag.En er degelijk wat met de water aan de hand is.Het proeft naar chloride en heeft een chemische geur.

Ik zal de water niet meer consumeren en
retouren naar de lidel waar ik het heb gekocht. Helaas heb ik de bon van aankoop niet in ontvangst genomen .Maar wel gepind hopelijk kan hier iets geregeld worden.

Gewenste Oplossing:

Oplossing :Dat de pakken water geroutineerd kunnen worden voor mijn geld terug. En dat de lidel op de hoogte is dat er wat mis is met de water merk saskia.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Lidl

Heeft op 07 maart 2025 om 19:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door J.ohn