Klacht: Rotte aubergine

op 07 augustus 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op woensdag 31 juli ik. Kocht ik een couscouspakket voor 4,49. Toen ik de maaltijd ging bereiden en de aubergine opendeed was deze helemaal bruin van binnen. Jammer hoor want het is een groot bestanddeel van de maaltijd dat wij in de vuilnis moesten deponeren. Ook in het bakje biologische trostomaten zaten zeker drie kapotterotte tomaatjes. Toch jammer voor de supermarkt die zegt de beste in groente en fruit te zijn.
Met vriendelijke groet Elisa Berkhout Amsterdam klant van Lidl August Allebeplein.

Gewenste Oplossing:

Ik zou het fijn vinden als ik e.e.a. vergoed krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 07 augustus 2019 om 13:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Elisaberkhout@gmail.com