Klacht: RIVM voorschriften

op 27 juni 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Afgelopen vrijdag ong. 12.30 uur boodschappen gedaan bij de Lidl in Vlaardingen, Emmastraat/Schiedamseweg. Bij het scannen van mijn boodschappen kwam er in eens een mevrouw die iets wilde ruilen. Ik vroeg: wilt U soms 1,5 meter afstand houden, ik vind dit niet prettig. Uw kassa medewerker reageerde tegen mij: ik vind u onbeschoft reageren, u neemt ook geen 1,5 meter afstand van mij. Ik was aan het einde van de kassa mijn boodschappen in mijn tassen aan het doen. Ik heb zonder re reageren afgerekend en bij het weglopen werd er na geschreeuwd, u vergeet wat boodschappen. Deze moest ik ook nog afrekenen want de kassa medewerker had het zo druk met zijn commentaar dat hij mij niet netjes af wilde afhelpen. Ik ben hevig geschokt wanneer ik mij realiseer dat de Lidl medewerkers zich schijnbaar niets aantrekken Van de regels van het RIVM.

Wat jammer dat uw medewerkers zich niets aantrekken van de gezondheid van het winkelend personeel en zich bovendien onbeschoft gedragen. Geen beste reclame (deze klacht ook gemeld bij het RIVM)

Excuses van deze kassa medewerker en dat hij op zijn gedrag word aabgesproken.

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 27 juni 2020 om 15:27 geantwoord

Heeft op 27 juni 2020 om 16:18 geantwoord

Dank je wel dat deze melding naar het juiste filiaal is doorgezet. Hoop dat de filiaalhouder en/of kassamedewerker nog contact met mij zal opnemen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leo Baksteen