Klacht: retour sturen

op 09 februari 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Omdat enkele onderdelen ontbreken van het artikel dat we hebben besteld, een vloerlamp, en het beschermkapje beschadigd is, hebben we gevraagd of ze deze beschadigde en ontbrekende onderdelen kunnen opsturen. Na veel heen en weer gebel en veel ge-mail en beloftes dat de onderdelen worden opgestuurd bleek dat niet te kunnen. Hierop werd er beloofd retour sticker naar ons toe te sturen. Na 3 pogingen is dit niet gelukt bij Lidl. Toen maar weer gebeld, en nu de belofte dat men het retour etiket per post toegezonden zal worden.
Hierop geen bevestiging maar een e-mail dat het pakket te groot is voor een DHL service punt. Hierop weer gebeld, weer in de wacht gezet, en daarna een mevrouw die mijn niet te woord wilde staan in verband met de privacy wet, en of meneer aan de telefoon wilde komen. Mijn man heeft zijn ongenoegen zonder te schelden of te vloeken kenbaar gemaakt waarop uw medewerkster zonder iets te zeggen de hoorn heeft opgegooid. Zeer onbeleefd!! en niet proffecioneel! Hiermee bent u een goede klant kwijt.

We zijn tevreden wanneer het pakket is opgehaald, het bedrag op onze rekening terug gestort is, en de medewerkster haar excuses aan ons heeft aangeboden en door u op haar on professionele gedrag wordt aangesproken.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 09 februari 2020 om 10:37 geantwoord