Klacht: Retour matras al 3x niet opgehaald

op 12 juni 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Matras besteld bij Lidl, prima geleverd maar bleek helaas niet op ons bed te passen. Klantenservice gaf aan een ophaalopdracht aan te maken, dan kreeg ik mijn geld terug en ik kon een andere matras bestellen.
Inmiddels heb ik voor de derde dag een hele dag voor niks thuis gezeten. Tijdsindicatie steeds niet mogelijk dus ik kan al 3x een dag geen minuut het huis uit. En nog is DHL niet geweest! Mevrouw van de klantenservice maakt steeds een nieuwe ophaalopdracht en zou het intern melden, nieuwe opdracht staat nu vrijdag de 15e. Of ik had de keuze hem naar een Lidl filiaal te brengen, maarja de reden waarom ik bij Lidl bestelde was juist omdat de matras niet in de auto past en Lidl thuis bezorgd en toezegt een retour op te halen.
Dus nu zet ik mijn klacht maar online, in de hoop dat dat extra druk geeft dat DHL dit keer wel op komt dagen. Want dit slaat echt nergens op. Je zou toch mogen verwachten dat DHL een opdracht gewoon uitvoert, en als dit een keer mislukt, ze bij een klacht dan zorgen dat ze de 2e keer wel verschijnen. Maar nu dus 3x niet?!
Conclusie, Lidl heeft best prima matrassen, maar ga er niet vanuit dat je hem ook retour kan zenden als hij niet goed blijkt.
Niet zeker of de klacht nu bij Lidl of DHL hoort, DHL is onbereikbaar als het gaat om retourzendingen en verwijst naar de leverancier, dus Lidl.

Als DHL vrijdag de matras komt halen en ik mijn geld terug krijg van Lidl.
Verder heeft Lidl me bij de 2e mislukte ophaalpoging een voucher beloofd voor het ongemak maar die heb ik nog niet mogen ontvangen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 12 juni 2019 om 14:50 geantwoord

3 maanden geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Lidl is afgesloten door de melder van de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door HannekeWestbroek