Klacht: Respectloze behandeling door de manager en medewerkers

op 09 oktober 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik heb een klacht over de lidl in almere op de blekerstraat 14 en
hoe de manager en zijn assistenten op een heel asociale en klantonvriendelijke met klanten omgaan.
Wanneer iemand gewoon daar zijn boodschappen wil doen en bij de kassa wil afrekenen, vragen de cassiere’s soms of ze bij je in de tas mogen kijken.
Dit is altijd op vrijwilige basis en je bent dus aan hun niets verplicht
om ze in je tas te laten rondneuzen. Maar zij komen dan met de smoes dat het bij de ingang staat en je dat moet doen. Wat een leugen is en niet klopt.

Wanneer je nee zegt zoals ik dat zei, gaan ze meteen moeilijk doen en de
beveiliger er bij roepen. En als je dan weer nee zegt trekken ze de boodschappen van je handen af
En dan roepen ze een van de assistent managers erbij die daarna ook op een asociale manier een grote probleem van maakt en probeert zijn handen op je te leggen.
De cassiere maakt ook nog een foto van je terwijl dat helemaal niet is toegestaan op het werk.

Geen wonder dat de medewerkers daar altijd chagerijnig zijn, begroeten de klanten bijna nooit en kijken je aan alsof je iets gestolen hebt.
De tassencontrole gebeurt altijd willikeurig en niet bij iedereen, ook al zeggen zij dat dat niet zo is.

Dit gebeurt allemaal op de instructie van de manager van dat filiaal.
En wanneer ze je weg sturen zonder je boodschappen gaan ze je lastig vallen en dreigen om een winkelverbod op te leggen en in het ergste geval dreigen om de politie te bellen als je de volgende keer weeer komt.
ook al kom je zonder een tas en je wil bodschappen doen houden ze je in de gaten en kijken ze je vies aan.
Want ze hebben vast een foto van je in het kantoor of de kantine.

Jullie moeten je diep schamen wanneer je zo met klanten omgaat die je salaris betaalt.
Voor de service en klantvriendelijkheid hoef je in iedere geval niet bij dit filiaal te zijn.
En ik heb ook video van een geval waarbij de beveiliger mij probeerde aan te vallen en aanraken.
Het is hem niet gelukt en dat is maar goed ook want er zou dan een groot probleem ontstaan.
De manager is een eikel en doet er niks aan.

Ik vind dat hij (de manager en zijn assistenten)op het matje moet worden geroepen en worden gedisiplineerd door de regiomanager of het hoofdkantoor. Hij weet heel goed om wie het gaat.
En de tassencontrole is niet verplicht wanneer je nee zegt.
De mewerkers moeten worden getrained dat zij niet voor de manager moeten liegen.

De klantenservice neemt dit klacht niet serieus want ik heb meerdere keren gebeld.

Ik laat mij niet door een arrogante kwal vertellen dat ik ergens niet mag komen en dreigen met een winkelverbod of de politie bellen omdat zijn gevoelens pijn doet.

Ik wil mijn boodschappendoen zonder lastig te worden gevallen met hun problemen.
En dat alle fotos die van mij zijn gemaakt worden verwijderd als ze die hebben.
Dat gaan ze waarschijlijk ook ontkennen. Leugenaars!

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 09 oktober 2019 om 18:42 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Gaatjeniksaanoke