Klacht: Reactie op contactformulier

Dieuwkes op 23 november 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 8 november heb ik via het contactformulier een klacht ingediend, omdat een puzzel die ik die week gekocht had niet compleet was. Ik had dezelfde dag een reactie terug voor meer informatie. Gelijk informatie nagestuurd, een barcode die volgens hun voldoende was. Tevens had ik de bon op dat moment niet bij de hand, deze heb ik vervolgens nagestuurd. Een week later krijg ik een mail dat ze alsnog te weinig informatie hadden, waarbij ik weer de bon heb gestuurd. Helaas blijft het weer stil aan de kant van lidl en zit ik inmiddels al 2 weken met een puzzel waarbij stukjes missen.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag zien dat lidl sneller reageert, en dat ik een oplossing krijg voor mijn incomplete puzzel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 23 november 2016 om 14:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door