service center heeft nog steeds geen contact opgenomen.
heb onderstaande brief naar hun verzonden.
ik wil je vragen om een reactie van de servicepartner deze week nog af te wachten. Mocht je eind deze week niks hebben ontvangen dan horen wij het graag als reactie op deze mail. Wij zullen de melding dan doorsturen naar onze kwaliteitsafdeling en hen mailen zodat het met voorrang wordt opgepakt. Zij bemiddelen als de servicepartner niet reageert of geen passende oplossing kan aanbieden.
Het is nu vrijdag en helaas wat ik verwachtte heeft service centrum geen contact binnen gestelde termijn opgenomen zoals hierboven beschreven, gelieve snel kwaliteitsafdeling contact laten opnemen met service partner zodat probleem met voorrang wordt opgepakt.
omdat ik nu al bijna 6 weken met een kapotte e bike van jullie merk prophete zit en er geen vervangend vervoer mogelijk is ben ik genoodzaakt om in plaats van met mijn e bike met de auto naar mijn werk te gaan en dit kost mij iedere week 30,00 euro aan benzine, hoe gaan jullie dit oplossen? stel dat deze situatie zoals het er nu naar uitziet nog maanden duurt ben ik dadelijk na 8 weken 240,00 euro kwijt .
met hartelijke groet en alvast fijn weekend.
Jan van Stratum.