Klacht: probleem aan de kassagedrag filiaalmanager

op 08 juli 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Betreft Liddl in Haarlem (prof. Donderslaan) Ik stond in de rij bij de enige kassa die open was. De weegschaal van de kassa werkte niet, waarna de kassa medewerker meerdere keren op de bel heeft gedrukt voor hulp. Na ongeveer 25 minuten kwam de filiaalmanager (Marcel …??) pas. Alle klanten stonden te wachten en de filiaalmanager deed niks. Hij stond bij de kassa die niet werkte om het probleem op te lossen. Er ging ook geen andere kassa open. Ondertussen liepen klanten geïrriteerd weg zonder hun boodschappen te doen. Ik vroeg de filiaalmanager of er geen andere kassa open kon en of het de bedoeling was om de boodschappen achter te laten na 25 minuten te hebben gewacht. Ik heb gezegd dat mijn zieke dochter, die beperkt is, al die tijd in de auto zat te wachten. Het antwoord van de filiaalmanager was dat ik de boodschappen maar moest lagen liggen en weg moest gaan. Ik vind dit respectloos gedrag en geen klantvriendelijk gedrag en zeker niet van een filiaalmanager, die het goede voorbeeld aan zijn medewerkers hoort te geven. Klanten staan 25 minuten te wachten tot er hulp komt. In plaats van excuses aan te bieden aan klanten en te zorgen dat er meteen een andere kassa open gaat reageert een filiaalmanager ook nog eens respectloos tegen klanten. Schandalig!

Het openen van een andere kassa, zodat klanten geen half uur hoeven te wachten om af te rekenen. Fatsoenlijkrespectvol gedrag van de filiaalmanager naar klanten. Een filiaalmanager hoort zijn verantwoordelijkheid te nemen en problemen op te lossen.

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 08 juli 2019 om 18:33 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door AHBE