Klacht: Plastic rondjes in luxe notenmelange van deluxe

op 12 januari 2018 over Lidl in de categorie Supermarkten

Na de kerst hebben we boodschappen gedaan bij de Lidl in Zeewolde. Op oudjaarsdag en vandaag kwamen we opnieuw in ontdekking dat we in de luxe notenmelange van deluxe plastice ronde ringen hebben gevonden tussen de nootjes.

Ik vind dit niet kunnen, de nootjes zijn op maar door de ringen hoop ik niet dat we vanuit de ringen ziek kunnen worden. Ik vind als winkel van Lidl wat kwaliteit voorop staat deze luxe notenmelange uit de schappen te halen en niet meer moeten verkopen, totdat onderzocht is en niet meer terugkomt in de verpakking. Hopelijk neemt u mijn klacht in behandeling en dat er zorgvuldig wordt gekeken waarom de plastic Ringen in de noten terecht zijn gekomen.

Vriendelijke groeten fam stappers

Ik ben pas te vreden als u in het nieuws laat zien van journaal krant of Facebook dat u deze luxe notenmelange uit de schappen neemt en zorgvuldig nakijkt hoe het kan dat de plastic Ringen in de noten terecht zijn gekomen.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Danielle Stappers

2 weken geleden - Het zou fijn zijn als ik van u een mail krijg dat u deze klacht in behandeling neemt, en ook als de klacht is opgelost dat u me ervoor mailt.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 12 januari 2018 om 16:28 geantwoord