Klacht: Planten

op 10 juli 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zie dat de planten die verkocht worden geen water krijgen, gevolg dat planten slap hangen, uitdrogen en doodgaan. De planten staan bij de ingang en dit zie je als je binnenkomt. Ik ben bloemist en weet wat de weg is van het opkweken van planten en het verzorgen hiervan. Als je levende waar verkoopt moet je het ook verzorgen. Ik heb een paar keer hierop geattendeerd, en kreeg als antwoord dat hier geen tijd voor was. Water geven kost je hooguit 2 minuten. Planten blijven leven die je ook kunt verkopen. Nu kom je als klant binnen en meestal zie je hangende planten en men durft hier dan ook nog geld voor te vragen.Echt schandalig hoe hier mee wordt omgegegaan en wat jullie durven te verkopen. Er wordt hierdoor meer verlies geleden dan dat er aan verdiend wordt lijkt me.

Gewenste Oplossing:

Als de planten verzorgd worden door ze op z\'n minst water te geven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 10 juli 2019 om 16:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door e.v.d.hoff