Klacht: Pinkassa

op 08 september 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sta met een ziek kind in de kassa rij bij Lidl in Almere. De rij is lang en ik heb maar 1 product toch moet ik wachten tot ik aan de beurt ben. Eenmaal aan de beurt kan ik alleen maar pinnen want ik ben in de rij van de pinkassa gaan staan. Ik heb enkel cash bij me.
Ik laat mijn product dus maar achter want ik heb geen zin om weer in een andere rij te gaan staan.
Waar zijn we in Nederland mee bezig? Een pinkassa is niet sneller want er moet bij iedere betaling contact gemaakt worden met de bank.
Gezien mijn privacy heb ik er geen behoefte aan dat de bank weet waar ik mijn euro’s besteed iets wat met pin wel zichtbaar is.
Ik wil de vrijheid hebben contant te kunnen betalen en ik vind het een slechte zaak dat Lidl geen snelkassa heeft voor kleine boodschappen

Gewenste Oplossing:

Contant betalen moet bij iedere kassa mogelijk zijn!
Een snelkassa voor klanten met kleine boodschappen is fijn!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 08 september 2019 om 14:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door 16031981