Klacht: Oplossingsgericht???

op 06 oktober 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs bij filiaal Nieuw-Vennep kwam een klant bij de kassa met een mandkar met daarin 2 grote bolchrysanten om ze af te rekenen. Hij vroeg of hij de mandkar mee naar de auto mocht. De kassierre riep voor overleg de filiaalmanager erbij, die aangaf dat dit niet de regel was om manden mee naar buiten te nemen.
De klant was erg teleurgesteld en annuleerde zijn aankoop omdat het voor hem niet te doen was om ze zo mee te nemen.
Ik begrijp heel goed dat er regels zijn, maar wat ik jammer vindt is dat er dan niet wordt meegedacht met de klant en gezocht wordt naar een andere oplossing. Ik kreeg hier een erg naar gevoel bij.
Waar ik werk (geen supermarkt) worden we getraind om gastvrij, klantgericht etc. te zijn wat een zeer prettig gevoel geeft voor de gasten. Ik wilde dit even kwijt.

Gewenste Oplossing:

Goede producten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 06 oktober 2019 om 16:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 07 oktober 2019 om 09:17 geantwoord

Graag hoor ik hoe in het vervolg hiermee wordt omgegaan.

Alle klachten die gemeld zijn door barjac1981