Klacht: opgelicht al maanden met kipfilet 600gr

op 08 februari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben een man die graag aan fitness doet, weeg mijn kipfilet altijd en weet precies hoeveel eiwitten ik per dag eet. Maar heb nu al meerdere malen klachten ingedient bij de Lidl over hun kipfilet pakken van 600gr. Er zit 600gr in en na bakken is er nog maar 300gr a 350gr over! Dit is 300 a 250gr minder kip na bakken! Dit mag niet, dat er 50 a 75 gr weg is kan ik begrijpen. Maar 40% van me kip weg?

Heb hier vaker meldingen over gemaakt en elke keer sturen ze me een lullige bon van 15 euro shoptegoed bij de Lidl! Maar daarna reageren ze nergens meer op! Voor hun is het met 15 euro opgelost en reageren ze niet meer.

Ik heb een hele lange periode me voeding niet gewogen, en sinds de laatste tijd wel. Maar voel me wel genaait, ik koop ruim 6 pakken van 600gr per week. En nu sinds ik alles weeg weet ik meteen dat ik van de 6 pakken kip eigenlijk maar 3 pakken overhou. Dat is 6 x 4 euro = 24 euro maar 24 euro voor 6 x 600gr = 3600gr kip! Na bakken hou ik 1800 a 2000gr kipfilet over. Dus 2000gr kip voor 24 euro! Dit is associaal en pure oplichting en misleiding! Ik wil hier een serieuse oplossing voor hebben! Dit kost mij serieus geld!

Ik koop ook geen 40 liter benzine en accepteer er maar 20!

Gewenste Oplossing:

Een goeie serieuze oplossing! Geen bonnen of toegoedkaarten! Dit kost mij 12 euro per week = 576 per jaar aan weggegooit geld, en eet dit al jaren! Dus dit is geen kattenpis!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 25 februari 2016 om 16:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 26 februari 2016 om 13:17 geantwoord

Jullie hebben idd een mail gestuurd, waarin stond:

Wij blijven achter het antwoord van onze leverancier staan. En het is hierbij opgelost en wij doen verder helemaal niets!

En ik heb GEEN brief ontvangen, heb GEEN tegoedkoming gehad! Dus jullie liegen nogmaals!

Wij hebben op een eerdere klacht over LANDJONKER kipfilet een \"hou je bek\" tegoedbon gehad van 15 euro! Omdat die kipfilet ook vol met vocht zat, ook ruim 40% water!

Deze klacht gaat over jullie nieuwe merk kipfilet, je weet wel... 300gr kipfilet halen en 600gr betalen! De rest is water namelijk, prijzen aanpassen van 5 euro voor 600gr kipfilet naar 5 euro voor 350gr! En zet op jullie verpakkingen dat er 40% water inzit! Net zoals AH die zet op vleesproducten namelijk dat er water inzit! Vieze gore oplichters!

Alle klachten die gemeld zijn door