Klacht: onvriendelijke persoon lidl overvecht

op 08 juni 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Op dinsdag 06 juni 2017 was ik bij de lidl in overvecht(zamenhofdreef 121).

ging als volgt. ik liep naar de kassa mevrouw achter de kassa groete niet eens zei helemaal niks. boodschappen werden gescand bij de kassa. ik vroeg mevrouw op een vriendelijke manier of 4 artikelen eraf konden. cassiere trok een boos gezicht en zei nee dat kan niet. ik zei hoezo niet ze antwoorde ik heb het al gescand u moet dit gewoon betalen. ik moest ff lachen en wist niet of ze sirieus dit bedoelde. vervolgens zei ze als u dit niet wilt betalen, roep ik de manager nu. de manager kwam vervolgens aanlopen en vroeg daadwerkelijk aan mij wat mijn probleem was en zonder eerst gedag dag meneer te zeggen. ik legde de bovengenoemde situatie uit en hii haalde vervolgens de artikelen die ik niet wou eraf. ik heb hem wel vertel dat ik me erg onvriendelijk behandeld werdt door de cassiere, vanuit hem helemaal geen excusses of iets.
daar sta je dan als klant van de lidl vernederd en niet te worden gehoord naast de filiaalmanager van de winkel.

voelde me niet op me gemak omdat ik achtervolgd werd door de filiaalmanager. Hierop kreeg ik als antwoord dat ik dan maar een klacht moet indienen. Ook wilde hij zijn naam niet doorgeven, nadat ik hiernaar vroeg.
Ik hoop dat mijn klacht serieus behandeld zal worden.

excusses
klant is koning
onvriendelijke personeel als filiaalmanager

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 08 juni 2017 om 16:41 geantwoord