Mijn Klacht:
Tijdens mijn bezoek aan de Lidl ben ik onvriendelijk behandeld door een vrouwelijke medewerker. Haar gedrag was niet alleen onprofessioneel, maar ze schreeuwde ook, wat erg onaangenaam was. Dit heeft mijn winkelervaring aanzienlijk beïnvloed. Ik vind het belangrijk dat klanten met respect worden behandeld en verwacht dat medewerkers zich ook op een vriendelijke manier gedragen.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om een gesprek met de manager en hoop dat de betreffende mevrouw zich in de toekomst aardiger opstelt naar klanten.
Bij deze zou ik de volgende klacht willen indienen:
Vanmiddag 26 juni tussen 14.00 en 15.00 wou ik gewoon de blikjes inleveren, maar het apparaat deed het slecht, dus ik vroeg het even aan een vrouwelijk medewerker. Maar ze snauwde en schreeuwde zo hard naar mij, terwijl ik gewoon naast haar stond. Meestal vraag ik het aan een andere medewerker, maar er stond ook nog iemand te wachten voor de flessen automaat en zij was daar toevallig in de buurt. Ik was er écht naar van en nog steeds een beetje.
Het enige wat ik wou dat het apparaat het beter zou doen, ook voor de volgende klanten, maar ze zei nee dat moet je op een speciale manier en heel onhandige manier doen! Kan ze niet wat aardiger zijn en minder schreeuwen?
Wekelijks doe ik de boodschappen bij het filiaal in Ermelo en ben niet gediend van verbale intimidatie van deze medewerker.

