Klacht: Ontplofte krokketjes

op 11 februari 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Wij hadden vandaag patat en krokketten gekocht bij de lidl in deventer.
We hebben dit in de friuur gedaan en de kinderen hebben lekker gegeten.
Als laatst wouden de kinderen nog een kroket dus ook deze erin gedaan.
Ne dochter (van 5) loopt met haar bord met 2 krokketten van de keuken na de woonkamer.
Ik loop achter haar aan een hoor een pof.
En ineens schreeuwt me dochter het uit. Wat blijkt nou , zijn haar krokketten ontploft. Ze heeft haar borst en handen helemaal onder de gloeind hete binennkant van de krokketen zitten. De borst was niet zo erg want zd had kleren aan maar de handen heeft ze gewoon letterlijk verbrand. Ze heeft de blaren op de handen staan. Ze is nu.heel.erg bang geworden. Heb contact gehad met de spoedpost hier over omdat ze letterlijk 1.5 uur aan een stuk heeft gehuild. Morgen moet ze na de eigen huisarts in verband met infectie gevaar. Ik heb er fotos van gemaakt. Omdat wij dit nooit hadden verwacht.

Dat er een oplossing komt omdat mijn dochter nu echt bang geworden is en geen krokketten meer wilt eten.
En ik wil voorkomen dat dit weer gebeurt en dan vooral bij kinderen, het was nu gelukkig een hand ,maar het hat net zo goed haar gezicht kunnen zijn.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 11 februari 2020 om 15:43 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door aliesa