Klacht: online bestelling

op 10 juli 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb 21 juli een PARKSIDE® Afkortzaag gekocht en kreeg vlak daarna
een track-and-trace nummer een week later niets gekregen toen gebeld
28 juni kreeg ik een mail met sorry pakket zoek bij dhl we sturen direct een nieuwe en die komt volgende week aan rond 3 juli maar helaas weer niets gebeld en krijg nu te horen ze moeten nog inpakken en hoe lang het gaat duren is niet van toepassing dus dit is niet waar de consument op zit te wachten en afspraak woord niet na gekomen erg boos en niet vriendelijk

Gewenste Oplossing:

wees klantvriendelijk en hou op met verkeerde info !!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 10 juli 2019 om 15:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door kajarayaca