Klacht: Ongewenst gedrag Lidl winkelmanager

Migjorn op 05 november 2023 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Datum gebeurtenis 20 oktober 2023.
Een zich winkelmanager noemende werknemer in het Lidl filiaal Utrecht Overvecht heeft zich onbeschoft en bedreigend uitgesproken en gemanifesteerd. Dat enkel omdat een krat statiegeldflesjes aan de kassa werd ingeleverd vanwege onklaar geraakte innameapparaten. Op 25 oktober daarover een klacht ingediend bij de directie van de Nederlandse Lidl. Op 30 oktober bericht ontvangen dat de klacht doorgezet is naar het regiokantoor. Daarna niets meer vernomen.

Gewenste Oplossing:

Ontslag van deze zich manager noemde werknemer wegens onbeschoft gedrag naar klanten toe.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 05 november 2023 om 14:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Migjorn