Klacht: onfatsoenlijke cassiere

op 13 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

woensd. 13-2-16 kwam ik met mijn overvolle boodschappenkar bij de kassa. Ik had de kar voor 2/3 leeggepakt, de cassiere kon niet verder. Er lag Yoghurt onder mijn kar en er was een pak stuk. Deze had zij naast haar staan maar mij dit niet verteld. Nadat ik klaar was met uitpakken ging ik een ander pak yoghurt ging halen. Een collega was net klaar en sloot haar kassa. Het was rustig in de winkel en toen ik terug kwam met de nieuwe yohurt zag ik dat haar collega mijn boodschappen aan het inpakken was. Ze hadden beide veel lol. Ik vond het vervelend dat ze dit deed omdat de boodschappen in mijn tas moeten en vertelde dit. Ze zei haar collega verder moest. Er stond niemand in de rij! ik was verbaast. De dame achter de kassa reageerde bot en onfatsoenlijk. Ik heb haar vertelt dat ze ik rugklachten heb en daarom de tas niet nog een keer kan ompakken. Ze zei geen woord. Dit was echt bijzondere nare ervaring en helemaal niet klantvriendelijk. Ben ik niet gewent bij de Lidl.

Helaas ben ik niet tevreden, en vervolg mijn verhaal van hierboven. halverwege het inpakken vertelde ik haar nog eens dat ik dit heel vervelend vond en dat een excuus op zijn plaats is. Ze zei helemaal niets en ik vroeg haar of ze dit normaal vond. Ze zei dat haar collega mij had willen helpen maar dat klopte niet. Daarvoor hadden ze beide nog gezegd dat haar collega niet verder kon met haar werk omdat de band vol stond. De cassiere zei dat ik het wel erg rustig aan deed en daarom haar collega kwam helpen. Ze zat mij te beledigen. Gelukkig was er niemand anders in de winkel want ik voelde mij behoorlijk opgelaten. Nadat ik klaar was keek ze mij aan en zei "nog een fijne dag" . Ik vertelde haar dat ze daar niet heel moeite voor deed om de klanten een fijne dag te bezorgen en heb haar gemeld dat ik hiervan een melding ging maken.
Terminal 285604 transactie 02212173
periode 6013 merchant 1770001
13-01-16 9.30 uur auth code 8bqaoy

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 16 januari 2016 om 16:59 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door S.A.J.C.